Descrierea

Cositoare pe benzină HECHT 553 SW 5 în 1 cu motorul testat HECHT OHV cu un volum de 173 cm 3 și o putere nominală de 3,6 kW cu un cuplu de 8,5 Nm/2600 rpm -1 . Motorul dezvoltă astfel suficientă putere atât pentru cosirea în sine, cât și pentru conducerea cu o viteză de aproximativ 3,6 km/h. Șasiul metalic stabil și solid este echipat cu un orificiu cu un dop pentru ejectare laterală. Livrarea include și un capac pentru descărcarea laterală, care vă va permite să cosiți iarba în modul de descărcare laterală. Datorită acestui lucru, este posibilă tundea chiar și iarba puțin crescută fără ca mașina de tuns iarbă să înghită și ca operatorul să pășească în iarba tăiată.

În modul normal, iarba tăiată este colectată într-un coș textil de 60 l. Coșul este echipat cu o clapă aerodinamică pentru verificarea ușoară a stării de umplere.

Înălțimea cursei este reglată central, cu o singură manetă la roata din stânga spate în intervalul de la 25 la 75 mm. Rotile sunt bineinteles montate pe rulmenti cu bile.

O altă alternativă la tundere este așa-numita mulcire. Setul de mulci, care este inclus în prețul mașinii de tuns iarba, orbește orificiul de evacuare a șasiului în coș, iar datorită designului special al cuțitului, iarba este apoi cosită fin. Aceste reziduuri cad apoi la rădăcinile gazonului, unde putrezesc și servesc ca îngrășământ natural. Interesant este că acest mulci nu prinde iarba cu pâslă, dimpotrivă, o protejează de pierderea umidității, susținând astfel creșterea sănătoasă a acesteia.

Mânerul confortabil căptușit poate fi pliat cu ușurință pentru depozitarea sau transportul mașinii de tuns iarbă datorită eliberării rapide și este, de asemenea, reglabil pe înălțime. Este necesar un motor puternic cu o capacitate de 173 cm 3 și un cuplu de 8,5 Nm/2600 rpm -1 pentru a asigura o calitate suficientă a cositului, colectării și conducerii. Atunci când alegeți mașini de tuns iarbă cu lățimea de tăiere de 50 - 53 cm, aveți grijă la mașinile de tuns iarba cu un motor slab de 139 - 140 cm 3 și un cuplu de aproximativ 6 Nm/2600 rpm-1, unde puterea și cuplul motorului pot fi lipsită de iarbă înaltă sau groasă, iar mașina de tuns tuns iarba este cu mult sub performanța cerută. Unii producători maschează acest handicap prin nelistarea conținutului real al motorului.

TĂIEREA MARCHIILOR

 Mașina de tuns tuns iarbă va permite tăierea ușoară chiar și de-a lungul gardurilor și pereților. Datorită șasiului cu formă specială și locației roților, cuțitul poate ajunge aproape până la marginea gardului sau a peretelui. Fasia de iarbă netăiată este astfel redusă la 2 până la 3 cm. Prin urmare, tunderea ulterioară cu un trimmer este ușoară sau, în unele cazuri, nu este deloc necesară.




Rulmenti cu bile in roti

Rotile sunt montate pe rulmenti cu bile. Rulmenții cu bile reduc uzura, frecarea și rezistența la rulare a roților. Roțile montate pe rulmenți cu bile sunt mai stabile, rulmenții, de asemenea, prelungesc semnificativ durata de viață a roților și a știfturilor.




Design patentat al roții

Roți patentate cu profil W special în formă. Modelul roților îmbunătățește aderența pe iarba umedă și crește capacitatea de autocurățare a roților.




Cutie de viteze MS 300 Synchro

Această cositoare este echipată cu o transmisie MS 300 Synchro de la General Transmissions.
Principiul cutiei de viteze MS 300 Synchro se bazează pe tehnologia cutiilor de viteze manuale ale mașinilor, în care sincronizarea permite o schimbare lină.

  1. Pornire lină
    Când maneta de deplasare este apăsată încet, ambreiajul conic este activat mai întâi în cutia de viteze, ceea ce asigură o pornire lină
  2. Cuplu mare
    Odată ce pârghia de deplasare este apăsată complet, ambreiajul vitezei este activat. Cele două angrenaje sunt conectate ferm, prevenind alunecarea și asigurând astfel transmisia unui cuplu ridicat. Acest lucru va asigura că mașina de tuns iarba va continua să se miște chiar și atunci când conduceți cu un rezervor de iarbă plin.
  3. Control fără efort
    Spre deosebire de ambreiajele conice tradiționale, ambreiajul Synchro nu necesită arcuri pe cablul de control, ceea ce înseamnă că este necesar un efort minim pentru a cupla ambreiajul (de obicei, mai puțin de 1,6 N pe mâner, adică cu 30% mai puțin decât transmisiile concurentei). Acest lucru reduce oboseala operatorului de tuns iarba.
  4. Durabilitate
    Când maneta de comandă este apăsată complet, nu există frecare între angrenajele ambreiajului, ceea ce înseamnă aproape nicio uzură. Transmisia va avea putere constantă pe toată durata de viață a mașinii de tuns iarba.
  5. Fără întreținere
    Ambreiajul sincronizat nu necesită nicio ajustare a cablului de control și nu necesită lubrifiere pe toată durata de viață.

    17118.webp17119.webp 



În primul rând, ambreiajul conic este activat pentru o pornire lină.

...ulterior, ambreiajul dintat este activat pentru a preveni alunecarea

Hecht 553 SW

Download

HECHT 553 SW

HECHT 553 SW

Download (1.42MB)

16 other products in the same category: