HECHT 59100 VERDE
motocicleta ACCU. Baterie 36 V, 12 Ah. Motor 1000 W. Greutate 42 kg. Viteza 28 km/h. Raza de actiune 15 km. Roți 10/12". Setarea vitezei maxime. Timp de încărcare aprox. 8 ore.
Reference: HECHT 56155 BLUE
Motor electric (W) | 1200 |
Capacitate de încărcare (kg) | 120 |
Max. autonomie per încărcare (km) | pana la 48 |
Timp de încărcare (ore) | 8 - 10 |
Baterie - tensiune (V) | 72 |
Capacitate baterie (Ah) | 20 |
Max. viteza (km/h) | 45 |
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
Avantaje
HECHT 56155 este un vehicul cu patru roți alimentat de baterii cu omologare pentru funcționare pe drumuri . Poate fi înmatriculat ca vehicul obișnuit și, cu licența tehnică corespunzătoare, marca de înmatriculare și garanția obligatorie, poate fi exploatat și pe șosea . Un vehicul cu patru roți poate deveni astfel un mijloc economic și ecologic de transport la locul de muncă, poate fi folosit atunci când mergeți la cumpărături etc., dar poate fi folosit la fel de bine și când lucrați în grădină.
Este echipat cu o cutie de comutare fără cheie. În loc de cheie, se folosește o telecomandă, în prezența căreia este activat vehiculul cu patru roți. Fără el, electronica nu se va porni. Controlerul activează sau dezactivează alarma în același timp . Suporturile din față și din spate pot fi folosite pentru a transporta încărcături sau achiziții mai mici, mașina este echipată și cu dispozitiv de remorcare (bile) pentru tractarea remorcilor.
Sarcina maxima este de 120 kg. Pentru acționare este folosit un motor electric puternic de 1200 W, care este alimentat de o baterie de 72 V / 20 Ah. Autonomia calculată per încărcare este de 48 km. Autonomia reală la o viteză medie de 24,5 km/h cu o greutate a șoferului de 70 kg este de 39 km. Timpul de încărcare este apoi de aproximativ 8-10 ore, în funcție de starea de descărcare. Viteza maximă a quad-ului este de până la 45 km/h. Viteza și autonomia sunt desigur afectate de greutatea șoferului și de orice încărcătură suplimentară, teren, stil de condus, starea anvelopelor și multe alte aspecte.
Quad-ul este echipat cu frâne cu tambur față și frâne cu disc lichide din spate. Ambele manete de frână pot fi blocate în poziția apăsată, ceea ce este util, de exemplu, atunci când parcați pe o pantă sau în timpul transportului. Motorul este montat pe puntea spate cu arc, transmisia de la motor la punte se face printr-o cutie de viteze inchisa. Există și o reducere, care este controlată de o pârghie din partea dreaptă sub ghidon. Roțile din față sunt pe brațe de suspensie cu arc independent. Jantele sofisticate din aluminiu sunt echipate cu anvelope mari, cu un model aspru, care asigură o tracțiune perfectă chiar și pe teren. Un turometru digital este montat pe ghidon. Cu aspectul său prădător și accelerație, mașina se apropie de vehiculele „adulte” cu patru roți cu motor cu ardere internă. Cu toate acestea, avantajul fundamental este funcționarea complet silențioasă, fără emisii. Prin urmare, poate fi utilizat chiar și în locuri în care zgomotul sau mirosul de deșeuri ar putea deranja împrejurimile.